Polityka prywatności
dla serwisu www.tim.edu.pl
- Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania i ochrony danych osobowych przekazanych przez Użytkowników w związku z korzystaniem przez nich ze strony www.tim.edu.pl (dalej: Serwis).
- Administratorem danych osobowych zawartych w serwisie jest Edyta Joanna Plich prowadząca Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną TIM z siedzibą przy ul. Piękna 24/26 , 00-549 Warszawa, REGON 147449980 (dalej: Administrator).
- W trosce o bezpieczeństwo powierzonych nam danych opracowaliśmy wewnętrzne procedury i zalecenia, które mają zapobiec udostępnieniu danych osobom nieupoważnionym. Kontrolujemy ich wykonywanie i stale sprawdzamy ich zgodność z odpowiednimi aktami prawnymi – ustawą o ochronie danych osobowych, ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także wszelkiego rodzaju aktach wykonawczych i aktach prawa wspólnotowego.
- Dane Osobowe przetwarzane są na podstawie zgody wyrażanej przez Użytkownika oraz w przypadkach, w których przepisy prawa upoważniają Administratora do przetwarzania danych osobowych na podstawie przepisów prawa lub w celu realizacji zawartej pomiędzy stronami umowy. Sposób przetwarzania danych osobowych osób zamawiających usługi w TIM został opisany w Serwisie pod linkiem „RODO” oraz dalszym linkiem „Informacja RODO dla rodzica”. Z kolei sposób przetwarzania danych osobowych uczniów korzystających usług świadczonych przez TIM został opisany pod linkiem „RODO” oraz dalszym linkiem „Informacja RODO dla ucznia”.
- Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniach w następujący sposób:
-
- poprzez dobrowolnie wprowadzone w udostępnionych w ramach Serwisu formularzach internetowych danych obejmujących osobowych, które Użytkownik podaje dobrowolnie chcąc skorzystać z usługi oferowanej przez Serwis,
- poprzez gromadzenie plików “cookies”,
-
- Dane podane w formularzu są przetwarzane w celu wynikającym z funkcji konkretnego formularza np. w celu dokonania procesu obsługi kontaktu informacyjnego lub dołączenia do listy wysyłkowej newslettera poprzez pobranie materiałów.
- Dane osobowe pozostawione w serwisie nie są sprzedawane osobom trzecim ani w jakikolwiek sposób udostępnione podmiotom nieupoważnionym.
- Do danych zawartych w formularzu przysługuje wgląd osobie fizycznej, która je tam umieściła. Osoba ta ma również praw do modyfikacji i zaprzestania przetwarzania swoich danych w dowolnym momencie. Aby dokonać zmiany lub usunięcia danych (zaprzestania ich przetwarzania) należy wysłać stosowną prośbę na adres sekretariat@tim.edu.pl lub pocztą na adres siedziby Administratora.
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany w polityce ochrony prywatności Serwisu, na które może wpłynąć rozwój technologii internetowej, ewentualne zmiany prawa w zakresie ochrony danych osobowych oraz rozwój naszego serwisu internetowego. O wszelkich zmianach będziemy informować w sposób widoczny i zrozumiały.
- Niniejsza informacja o ochronie danych osobowych podlega bieżącej weryfikacji i w razie potrzeby jest aktualizowana. Aktualizacja polega na zamieszczeniu nowej, ujednoliconej treści informacji na stronie internetowej.
- Administrator jako operator serwisu internetowego, zamieszcza pliki cookies na końcowym urządzeniu Użytkownika oraz ma do nich dostęp. Pliki cookies są plikami tekstowymi przechowywanymi w urządzeniu końcowym użytkownika naszej strony internetowej. Pliki cookies zawierają zazwyczaj nazwę strony internetowej, z której pochodzą, unikalny numer oraz czas przechowywania na urządzeniu końcowym użytkownika. Nie służą jednak jego identyfikacji.
- Administrator wykorzystuje pliki cookies w następujących celach:
- dopasowania zawartości strony internetowej do preferencji użytkownika (w szczególności pliki cookies rozpoznają urządzenie Użytkownika, celem odpowiedniego wyświetlenia strony internetowej),
- tworzenia statystyk, które pomagają poznać sposób korzystania przez użytkowników z serwisu internetowego, co służy ulepszeniu zawartości strony internetowej oraz poprawieniu formy prezentacji zamieszczanych treści,
- wypełniania formularzy zgłoszeniowych celem zamówienia usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu.
- W ramach serwisu wykorzystujemy dwa główne rodzaje plików (cookies) – sesyjne (session cookies) i stałe (persistent cookies). Pliki sesyjne są plikami tymczasowymi, przechowywanymi jedynie do momentu wylogowania, opuszczenia przez użytkownika strony internetowej lub wyłączenia przeglądarki internetowej. Pliki stałe przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas zdefiniowany w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia.
- Użytkownik, może dokonać zmiany ustawień swojej przeglądarki, w celu zablokowania obsługi plików cookies lub uzyskiwania informacji o ich zamieszczeniu w urządzeniu. Zwracamy uwagę, iż zmiana ustawień przeglądarki internetowej użytkownika może ograniczyć dostęp do niektórych funkcjonalności serwisu internetowego.
- Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach przeglądarki internetowej.
- W Serwisie mogą pojawiać się linki do innych stron internetowych. Takie strony internetowe działają niezależnie od Serwisu i nie są w żaden sposób nadzorowane przez Serwis. Strony te mogą posiadać własne polityki dotyczące prywatności oraz regulaminy, z którymi zalecamy się zapoznać.
W razie wątpliwości co któregokolwiek z zapisów niniejszej polityki prywatności jesteśmy do dyspozycji – nasze dane znaleźć można w zakładce – Kontakt.