Ogólne Warunki Usług
Zapoznaj się z naszymi standardamiOgólne warunki świadczenia usług przez TIM
aktualizacja 05 sierpnia 2025 roku
Niniejszy dokument określa ogólne warunki świadczenia usług (dalej: OWU) przez Edytę Joannę Plich, prowadzącą Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną „TIM” z siedzibą przy ul. Pięknej 24/26, 00-549 Warszawa, REGON: 147449980, NIP: 5222295777, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 125500, adres do kontaktu: Al. Jerozolimskie 101 lok. 20, 02-011 Warszawa, email: sekretariat@tim.edu.pl, tel. 228866055 lub 606409478 lub 515123179 (dalej: TIM), zamówionych na rzecz osoby niepełnoletniej – dziecka (dalej: Uczeń) przez jego przedstawiciela ustawowego (dalej: Zamawiający). W przypadku gdy uczeń jest pełnoletni może składać zamówienie samodzielnie jako Zamawiający.
§1 Zamówienie
- Zamawiający może zamówić grupowy, dwuosobowy lub indywidualny kurs nauczania organizowany w danym roku szkolnym przez TIM (dalej: Kurs). Zamawiający może także zamówić indywidualne konsultacje psychologiczne, pedagogiczne lub edukacyjne (dalej: Konsultacje).
- Rodzaje oferowanych Kursów i Konsultacji (także zwanych dalej łącznie lub osobno Zajęciami) przez TIM, terminy ich rozpoczęcia, miejsce ich prowadzenia, przewidywana liczba spotkań i czas ich trwania w ramach danego Kursu lub Konsultacji, oraz ceny poszczególnych Zajęć są dostępne na stronie internetowej pod adresem: www.tim.edu.pl (dalej: Strona Internetowa).
- Wybór konkretnego Kursu lub Konsultacji następuje poprzez złożenie zamówienia wykonania usługi za pośrednictwem Strony Internetowej. W razie niemożności złożenia zamówienia za pośrednictwem Strony Internetowej dopuszcza się wyjątkowo składanie zamówienia w formie pisemnej w sekretariacie TIM lub w formie dokumentowej, w tym na podstawie korespondencji prowadzonej za pośrednictwem poczty e-mail. W każdym przypadku, przed złożeniem zamówienia Zamawiający ma obowiązek zapoznać się z niniejszymi OWU oraz informacją RODO oraz Polityką prywatności i potwierdzić, powyższe w sposób właściwy dla formy składanego zamówienia. Potwierdzenie zapoznania się z powyższymi dokumentami przez Zamawiającego jest jednoznaczne z ich akceptacją.
- Z chwilą akceptacji przez TIM złożonego zamówienia dochodzi do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym a TIM o treści wskazanej w złożonym zamówieniu oraz w niniejszych OWU (dalej: Umowa). W przypadku, gdy zamówienie wykonania usługi jest składane za pośrednictwem Strony Internetowej lub poczty e-mail, akceptacja TIM w formie dokumentowej jest przesyłana na wskazany przez Zamawiającego adres email.
- Samo potwierdzenie otrzymania zamówienia przez TIM albo potwierdzenie dokonanej wpłaty na poczet ceny za Zajęcia – które mogą być generowane automatycznie – nie stanowią akceptacji zamówienia przez TIM, o której mowa w ust. 4 powyżej. Zgłoszenie Ucznia na Zajęcia podlega weryfikacji TIM pod kątem dostępności miejsc na wybranym przez Zamawiającego – Kursie lub dostępności terminów świadczonych Konsultacji oraz przeprowadzających je Nauczycieli. W przypadku braku dostępności miejsc na wybranym przez Zamawiającego Kursie lub niemożności zorganizowania Konsultacji – TIM odmawia akceptacji zamówienia, wskutek czego nie dochodzi do zawarcia Umowy, a wpłacone kwoty na poczet ceny za Zajęcia podlegają niezwłocznemu zwrotowi w sposób w jaki zostały zapłacone, chyba że Zamawiający oraz TIM uzgodnią inny sposób dokonania zwrotu.
- Informacje dotyczące Zajęć zawarte na Stronie Internetowej podlegają corocznej aktualizacji przed rozpoczęciem danego roku szkolnego. Mogą także być zmieniane w trakcie roku szkolnego, jednak w takim przypadku dokonana zmiana nie ma wpływu na warunki (w tym cenę) Zajęć zamówionych przez Zamawiającego przed wprowadzeniem zmiany.
- Wszelkie ewentualne zmiany warunków przeprowadzania zajęć mogą być dokonywane poprzez uzgodnienia dokonywane za pośrednictwem poczty e-mail pomiędzy Zamawiającym oraz TIM. W razie wątpliwości, uzgodnienia te mają pierwszeństwo stosowania przed warunkami wynikającymi z informacji przedstawionych na Stronie Internetowej.
- Realizacja przez TIM złożonego zamówienia następuje w terminie rozpoczęcia zajęć wskazanym na Stronie Internetowej lub w innym terminie uzgodnionym przez TIM z Zamawiającym.
- W celu złożenia zamówienia Zamawiający powinien mieć aktywne konto e-mail, dostęp do sieci Internet oraz posiadać komputer lub inne urządzenie typu tablet lub telefon z zainstalowaną przeglądarką internetową umożliwiającą korzystanie za pośrednictwem sieci Internet ze Strony Internetowej TIM. Jednocześnie TIM nie gwarantuje niezakłóconego i wolnego od błędów dostępu do Strony Internetowej. W szczególności dostęp do Strony Internetowej może zostać ograniczony w związku z koniecznością przeprowadzenia jej napraw, konserwacji oraz wprowadzania nowych rozwiązań.
§2 Organizacja zajęć
- TIM zapewnia przeprowadzenie Zajęć przez specjalistów posiadających niezbędne kwalifikacje w zakresie tematyki danych Zajęć (dalej: Nauczyciele). Przedmiot Zajęć jest opisany na Stronie Internetowej. Zajęcia mogą być w szczególności poświęcone uzupełnianiu lub pogłębianiu wiedzy wymaganej w szkołach podstawowych i ponadpodstawowych, w tym wymaganej dla potrzeb zdania egzaminów kończących szkołę podstawową lub liceum ogólnokształcące.
- Kursy indywidualne są organizowane jako spotkania, w których uczestniczy jeden Nauczyciel oraz jeden Uczeń. Kursy dwuosobowe są organizowane jako spotkania, w których uczestniczy jeden Nauczyciel oraz dwoje Uczniów. Kursy grupowe są organizowane jako spotkania, w których uczestniczy jeden Nauczyciel oraz co najmniej troje Uczniów. Maksymalna liczba uczniów uczestniczących w Kursie grupowym jest podawana na Stronie Internetowej w opisie danego Kursu.
- TIM dołoży wszelkich starań, aby Zajęcia odbywały się w ustalonym wcześniej terminie, w tym w terminach wskazanych na Stronie Internetowej. W przypadku nieobecności Nauczyciela TIM zorganizuje przeprowadzenie Zajęć przez innego Nauczyciela (zastępstwo), a jeżeli nie będzie to możliwe wówczas TIM wyznaczy nowy (dodatkowy) termin spotkania w danym roku szkolnym, chyba że wyznaczenie nowego (dodatkowego) terminu spotkania będzie niemożliwe – w takim przypadku za spotkania, które nie odbyły się TIM zwróci Zamawiającemu odpowiednią część ceny pobranej na poczet tych spotkań.
- W trakcie trwania Zajęć strony mogą uzgodnić zwiększenie lub zmniejszenie liczby spotkań w stosunku do ustalonej przed ich rozpoczęciem. W takim przypadku cena za Zajęcia ulegnie proporcjonalnemu zwiększeniu lub zmniejszeniu.
- TIM zobowiązuje się zapewnić we własnym zakresie wszelkie materiały niezbędne do rzetelnego i prawidłowego przeprowadzenia Zajęć.
- Biorąc pod uwagę okoliczność, iż na efekt w postaci uzyskania przez Ucznia wiedzy i umiejętności przekazywanych w ramach Zajęć (w szczególności edukacyjnych) ma wpływ wiele niezależnych czynników, TIM nie ponosi prawnej odpowiedzialności za nieuzyskanie tego efektu przez Ucznia. TIM dołoży jednak należytej staranności, aby założone cele nauczania zostały osiągnięte.
§3 Zajęcia stacjonarne
- TIM prowadzi Zajęcia w formie stacjonarnej w Warszawie przy ul. Piękna 24/26. Zajęcia mogą także się odbywać w innych lokalizacjach.
- Zamawiający bierze na siebie pełną odpowiedzialność za bezpieczne doprowadzenie Ucznia do miejsca prowadzenia Zajęć oraz bezpieczne odprowadzenie Ucznia z miejsca prowadzenia Zajęć do domu.
- W przypadku nieodebrania Ucznia z Zajęć bezpośrednio po ich zakończeniu w danym dniu, przyjmuje się, iż Zamawiający wyraził zgodę na samodzielny powrót Ucznia po zakończonych Zajęciach do domu.
- Spóźnienie się Ucznia na Zajęcia nie powoduje zmiany terminu (godziny) ich rozpoczęcia ani zakończenia. Nie uprawnia również Zamawiającego do żądania zmniejszenia ceny za Zajęcia.
§4 Zajęcia online
- Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, w przypadku Zajęć w formie zdalnej (online) TIM prowadzi je w czasie rzeczywistym za pośrednictwem platformy internetowej Microsoft Teams – w takim przypadku Uczeń uczestniczący w Zajęciach, otrzymuje login i hasło oraz szczegółowe instrukcje do zalogowania się przed rozpoczęciem Zajęć.
- TIM zastrzega sobie prawo zmiany platformy internetowej wykorzystywanej w celu prowadzenia Zajęć po odpowiednio wcześniejszym poinformowaniu o tym Zamawiającego.
- Korzystanie z platformy internetowej jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Uczeń, minimalnych wymagań technicznych. Wymagania te są udostępniane na stronie internetowej podmiotu udostępniającego platformę internetową. TIM nie ponosi odpowiedzialności za posiadanie przez Ucznia urządzenia i systemu teleinformatycznego, umożliwiającego mu udział w Zajęciach – o ile Zamawiający wybrał tę formę prowadzenia Zajęć przez TIM.
- TIM nie ponosi również odpowiedzialności za utrudnienia w korzystaniu z Zajęć w formie online, wynikające z błędnej konfiguracji platformy internetowej lub sprzętu, z którego korzysta Uczeń bądź z problemów związanych z funkcjonowaniem tego sprzętu (np. komputera lub urządzeń mobilnych Ucznia) lub łączem internetowym Ucznia. W takiej sytuacji Zamawiający nie może domagać się zwrotu ceny za zajęcia, w których z ww. powodów Uczeń nie uczestniczył.
- TIM wspomaga Ucznia lub Zamawiającego w przypadku, gdy wystąpi problem z połączeniem z platformą internetową (z logowaniem). Jeżeli Uczeń lub Zamawiający nie skontaktuje się z TIM i nie zgłosi problemu z połączeniem, wówczas TIM jest uprawniony uznać, iż problem z połączeniem nie wystąpił. Dotyczy to w szczególności sytuacji, w których Uczeń lub Zamawiający nie wiedzą jak zalogować się na Zajęcia i nie zgłoszą tego problemu do TIM.
- TIM nie ponosi odpowiedzialności za nieuczestniczenie lub częściowe uczestniczenie Ucznia w Zajęciach lub za nieuczestniczenie lub częściowe uczestniczenie Zamawiającego w Konsultacjach z powodu:
- a) wystąpienia problemów technicznych leżących po stronie Ucznia lub Zamawiającego, które nie zostały zgłoszone TIM lub których pomimo zgłoszenia nie udało się usunąć,
- b) niezalogowania się Ucznia lub Zamawiającego na platformie internetowej, o której mowa w ust. 1 lub 2 – mimo braku problemów technicznych, co nie zostało zgłoszone TIM lub zostało zgłoszone z opóźnieniem.
W przypadkach wskazanych wyżej w pkt. a) lub b) Zamawiający nie może domagać się zwrotu lub zmniejszenia ceny za Zajęcia, w których Uczeń lub Zamawiający nie uczestniczyli.
- Warunkiem uczestniczenia w Zajęciach online jest spełnienie następujących warunków technicznych: posiadanie komputera wraz z mikrofonem i kamerą, posiadanie dostępu do sieci Internet; posiadanie przeglądarki internetowej umożliwiającej uczestnictwo w Zajęciach za pośrednictwem platformy internetowej MS Teams lub platformy o której mowa w ust. 2; posiadanie aktywnego konta e-mail. W trakcie zajęć Uczeń powinien mieć włączony mikrofon oraz kamerę, o ile przyczyny techniczne tego nie uniemożliwiają. TIM nie gwarantuje niezakłóconego i wolnego od błędów dostępu do Strony Internetowej lub platformy internetowej, za pośrednictwem której są organizowane Zajęcia. W szczególności dostęp do Strony Internetowej może zostać ograniczony w związku z koniecznością przeprowadzenia jej napraw, konserwacji oraz wprowadzania nowych rozwiązań, natomiast dostęp do platformy internetowej może być ograniczony z przyczyn leżących po stronie jej dostawcy.
- Spóźnienie się Ucznia na Zajęcia z powodu problemów technicznych, w tym problemów z logowaniem się nie powoduje zmiany terminu (godziny) ich rozpoczęcia ani zakończenia. Nie uprawnia również Zamawiającego do żądania zmniejszenia ceny za Zajęcia.
§5 Płatność
- W przypadku zamówienia Kursu grupowego Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty na rzecz TIM ceny wskazanej w złożonym zamówieniu w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego, jednak nie później niż w ciągu 3 dni przed rozpoczęciem Kursu.
- W przypadku zamówienia Kursu indywidualnego lub dwuosobowego Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty ceny na rzecz TIM za co najmniej 4 kolejne spotkania z góry, tj. przed rozpoczęciem pierwszego spotkania. W przypadku Konsultacji, Zamawiający jest zobowiązany do zapłaty ceny przed ich rozpoczęciem.
- Płatność ceny za Zajęcia Zamawiający dokonuje bezpośrednio na rachunek bankowy TIM prowadzony w mBank nr: 09 1140 2004 0000 3102 6460 5288 lub korzystając z pośrednictwa operatora płatności wskazanego na Stronie Internetowej.
- Informacja o płatności może być również wskazana w wiadomości email przesłanej do Zamawiającego.
- W przypadku nieuregulowania całości ceny w sposób i w terminach wskazanych w ust.1-4 powyżej, TIM poinformuje Zamawiającego o zaistniałym opóźnieniu kierując stosowną informację na adres email bądź telefonicznie na numer telefonu – wskazane przez Zamawiającego w zamówieniu. Jeżeli opóźnienie w uregulowaniu ceny będzie trwało przez okres dłuższy niż 14 dni TIM ma prawo rozwiązać Umowę ze skutkiem natychmiastowym bez względu na to, czy w tym okresie udało się nawiązać kontakt z Zamawiającym. Niezależnie od prawa rozwiązania Umowy TIM ma prawo w takim przypadku żądać od Zamawiającego naprawienia poniesionej szkody na zasadach ogólnych.
- Rozwiązanie umowy ze skutkiem natychmiastowym uprawnia TIM do niedopuszczenia Ucznia do uczestniczenia w Zajęciach oraz do żądania zapłaty ceny za Zajęcia, które się odbyły od dnia ich rozpoczęcia do dnia rozwiązania umowy – bez względu na to, czy Uczeń uczestniczył w Zajęciach.
- Nieobecność Ucznia na Zajęciach bez winy TIM nie stanowi podstawy do obniżenia ceny TIM w jakiejkolwiek części.
- W przypadku, gdy przed rozpoczęciem Kursu dwuosobowego lub grupowego, jeden lub kilkoro Uczniów zrezygnuje z uczestnictwa, co spowoduje, że na zaplanowanym Kursie pozostanie odpowiednio jeden lub dwoje Uczniów, wówczas TIM jest uprawniony do zmiany stawki na wyższą (tj. właściwą dla Kursu indywidualnego lub dwuosobowego) zgodnie z obowiązującym cennikiem (korekta/podwyższenie ceny). Jednakże w takim przypadku Zamawiający ma prawo odstąpienia od umowy.
- W przypadku Kursu dwuosobowego, gdy w trakcie jego trwania dołączy do grupy i pozostanie na nim trzeci Uczeń (lub większa liczba Uczniów) – wówczas TIM dokona zmiany stawki na niższą zgodnie z obowiązującym cennikiem. Wynikająca stąd obniżka dotyczy tylko części ceny przypadającej na spotkania, w których ma uczestniczyć troje lub większa liczba Uczniów.
§6 Rezygnacja lub odwołanie zajęć
- Całkowita rezygnacja Zamawiającego z Kursu grupowego lub dwuosobowego albo odwołanie uczestnictwa w jednym lub większej ilości spotkań w ramach takich Kursów nie uprawnia Zamawiającego do żądania zwrotu zapłaconej ceny (choćby w części), chyba że Zamawiający oraz TIM uzgodnią wcześniej inaczej albo Zamawiający odstąpi od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od daty jej zawarcia zgodnie z § 7 niniejszych OWU.
- Odwołanie przez Zamawiającego lub Ucznia spotkania w ramach Kursu indywidualnego lub w ramach Konsultacji należy zgłosić do TIM drogą mailową na adres sekretariat@tim.edu.pl, telefonicznie lub SMS najpóźniej do godziny 18.00 dnia poprzedzającego termin rozpoczęcia tego spotkania. Niepoinformowanie TIM o odwołaniu spotkania w ramach Kursu indywidualnego lub Konsultacji we wskazanym terminie (w szczególności niestawienie się na spotkanie bez uprzedzenia) powoduje, iż TIM jest uprawniony do otrzymania umówionej ceny za to spotkanie zgodnie z cennikiem tj. wg zasad obowiązujących gdyby Zajęcia się odbyły.
§7 Odstąpienie od Umowy
- Na podstawie art. 27 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (t.j.: Dz.U. z 2024 roku poz. 1796 ze zm.) Zamawiający może odstąpić od Umowy zawartej na odległość (tj. w sposób wskazany w §1 niniejszych OWU za pośrednictwem Strony internetowej i poczty e-mail), bez podania jakiejkolwiek przyczyny, w terminie 14 dni licząc od dnia zawarcia Umowy (tj. akceptacji zamówienia przez Zamawiającego w sposób, o którym mowa w §1 ust. 4 niniejszych OWU). Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy Zamawiający jest zobowiązany poinformować o tym TIM w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego drogą elektroniczną na adres e-mail: sekretariat@tim.edu.pl. W przypadku odstąpienia od Umowy TIM prześle niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na adres poczty elektronicznej wskazany przez Zamawiającego.
- W przypadku odstąpienia od Umowy w terminie 14 dni od daty jej zawarcia wszystkie wpłacone przez Zamawiającego na poczet ceny za Zajęcia (zgodnie z wybraną ofertą Zajęć) zostaną niezwłocznie zwrócone, nie później niż w ciągu 30 dni od dnia odstąpienia od Umowy, chyba że Zamawiający odstąpi od umowy po rozpoczęciu Zajęć – wówczas TIM przysługuje część ceny za Zajęcia proporcjonalnie przypadającej za okres od rozpoczęcia Zajęć do dnia otrzymania odstąpienia od Umowy.
- Zwrot ceny w związku z odstąpieniem Zamawiającego od Umowy zostanie dokonany przez TIM w takiej samej formie, w jakiej dokonano płatności za Zajęcia, chyba że Zamawiający oraz TIM uzgodnią inaczej.
§8 Reklamacje
- Zamawiający ma prawo do złożenia reklamacji dotyczących jakości, zakresu oraz sposobu wykonywania usług oferowanych przez TIM w ciągu 7 dni od zaistnienia zdarzenia będącego podstawą reklamacji. Reklamację składa się w formie elektronicznej (wiadomości mailowej), przesłanej na adres e-mail: sekretariat@tim.edu.pl.
- Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej (adres e-mail), na który ma zostać wysłana odpowiedź na reklamację, podanie przyczyny reklamacji, określenie żądania Zamawiającego, a także preferowany przez Zamawiającego sposób poinformowania go o sposobie rozpatrzenia reklamacji. W przypadku stwierdzenia przez TIM konieczności uzupełnienia reklamacji przez Zamawiającego, TIM skontaktuje się niezwłocznie z Zamawiającym na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej lub wskazany numer telefonu.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez TIM w terminie 14 dni od dnia ich otrzymania, a w przypadku konieczności ich uzupełnienia – w terminie 14 dni od daty przesłania uzupełnienia umożliwiającego rozpatrzenie reklamacji.
- W przypadku gdy Zamawiający nie zgadza się ze sposobem rozpatrzenia jego reklamacji przez TIM, ma możliwość skorzystania z powszechnie dostępnych pozasądowych oraz sądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w tym ma prawo zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej lub do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu a także może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu, korzystając z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
§9 Dane osobowe
- W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) (dalej: RODO), TIM oświadcza, że administratorem danych osobowych Zamawiającego oraz Ucznia jest TIM, tj. Edyta Joanna Plich prowadzącą Poradnię Psychologiczno-Pedagogiczną „TIM” z siedzibą przy ul. Pięknej 24/26, 00-549 Warszawa, REGON: 147449980, NIP: 5222295777, wpisaną do Rejestru Szkół i Placówek Oświatowych pod numerem 125500, adres do kontaktu: Al. Jerozolimskie 101 lok. 20, 02-011 Warszawa, email: sekretariat@tim.edu.pl tel. 228866055 lub 602385342 lub 515123179.
- TIM zobowiązuje się chronić wszelkie dane osobowe przetwarzane w związku z ubieganiem się, zawarciem i wykonaniem Umowy z Zamawiającym.
- W przypadku, gdy do przetwarzania danych osobowych niezbędna jest zgoda osoby, której dane dotyczą, TIM wystąpi do Zamawiającego o wyrażenie takiej zgody, informując jednocześnie o warunkach przetwarzania danych osobowych.
- TIM informuje Zamawiającego o warunkach przetwarzania danych osobowych Zamawiającego i Ucznia za pośrednictwem Strony Internetowej lub korespondencji e-mail.
- Zamawiający w imieniu własnym oraz Ucznia wyraża zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych tylko i wyłącznie na użytek TIM zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
§10 Postanowienia końcowe
- Niniejsze OWU są wiążące dla Zamawiającego oraz TIM pod warunkiem, że najpóźniej w chwili złożenia zamówienia Zamawiający potwierdził zapoznanie się z nimi w sposób, o którym mowa w §1 ust. 3 niniejszych OWU.
- Niniejsze OWU zostały publikowane na Stronie Internetowej w dniu 5 sierpnia 2025 roku i mają zastosowanie do Umów zawartych z TIM począwszy od 5 sierpnia 2025 roku. Do umów zawartych przed 1 sierpnia 2025 roku mają zastosowanie OWU opublikowane na Stronie Internetowej lub udostępnione Zamawiającemu w dniu zawarcia umowy z TIM. W szczególności do umów zawartych przed 5 sierpnia 2025 roku a dotyczących zorganizowania przez TIM zajęć w roku szkolnym 2024/2025 mają zastosowanie ogólne warunki umowy z 2 kwietnia 2024 roku (2024_04_02_OWU_TIM) oraz z 1 lutego 2025 (2025_02_01_OWU_TIM).
