Zespół TIM
Poznaj kadręEdyta Plich
Założycielka i Dyrektorka Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży,
Prezeska Fundacji Wspierania Młodzieży w Nauce Edico
Wykształcenie
Tytuł magistra filologii polskiej (Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – specjalizacja literaturoznawcza, językoznawcza, pedagogiczna oraz kulturoznawcza), absolwentka Podyplomowych Studiów Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Psychologii oraz Podyplomowych Studiów Polityki i Zarządzania na Wydziale Pedagogiki Uniwersytetu Warszawskiego, słuchaczka Akademii Teatralnej na Wydziale Wiedzy o Teatrze.
Doświadczenie zawodowe
Nauczycielka języka polskiego, historii literatury i wiedzy o kulturze. Była dyrektorką warszawskiego gimnazjum i liceum. W 2006 r. jej klasa uzyskała najlepszy wynik maturalny z języka polskiego w Warszawie.
Autorka materiałów dydaktycznych PWN i współautorka internetowego Kalendarza Maturzysty. Asystentka reżysera Andrzeja Dziuka w spektaklu „Migiel Maniara” w Teatrze im. S. I. Witkiewicza w Zakopanem oraz asystentka reżysera Igora Gorzkowskiego w spektaklu „Czarownice z Salem”.
O sobie
Moją pasją i misją jest edukacja i sztuka, radością – drobne codzienne spotkania, a siłą i szczęściem moi synowie. Uwielbiam teatr, powieści Manna, intelektualizm Herberta, zjadliwość Gombrowicza oraz pomysłowość Witkiewicza. Wierzę w to, co robię, mam wielkie szczęście do dobrych i mądrych ludzi, dlatego mogę realizować fascynujące projekty.
Magdalena
Siekierzyńska
Wicedyrektorka Towarzystwa Inteligentnej Młodzieży,
Współzałożycielka Fundacji Wspierania Młodzieży w Nauce Edico
Wykształcenie
Tytuł magistra filologii polskiej (Wydział Polonistyki Uniwersytetu Warszawskiego – specjalizacja literaturoznawcza, językoznawcza, kulturoznawcza).
Doświadczenie zawodowe
Polonistka i glottodydaktyk z wieloletnim stażem. Założycielka szkoły językowej POLISH FOR YOU, w której stworzyła zespół lingwistów trenujących predyspozycje językowe dzieci. Współautorka zbioru testów Testuj swoje kompetencje językowe.
O sobie
Moją potrzebą i pragnieniem jest odkrywanie indywidualnych sposobów uczenia. Chcę rozbudzić w moich uczniach motywację do nauki, by czerpali przyjemność i satysfakcję z samorozwoju. Pragnę stworzyć miejsce, w którym każde dziecko – i to zdolne, i to, które ma trudności w nauce – mogłoby poczuć radość uczenia się, zadowolenie ze swoich osiągnięć, a tym samym wzrastać jako człowiek i mieć poczucie życiowego sukcesu. Z pasji jestem animatorką kultury i trenerką języka polskiego jako obcego, urodzoną humanistką, człowiekiem renesansu, zapaloną pływaczką i podróżniczką.