Poniżej przedstawiamy opinie naszych absolwentów o kursie ósmoklasisty. Czasem były to maile od rodziców, czasem osobiste podziękowania czy komentarze w Internecie. Zamieszczamy je wszystkie, bo jesteśmy dumni z tego, jak pracujemy.
Syn dostał się do klasy mat fiz inf w Liceum im. Królowej Jadwigi. Wyniki: mat: 87%; j.pol; 80%; j.ang: 88%. Jego zdaniem zajęcia, na które uczęszczał, bardzo mu pomogły. Syn jest dyslektykiem więc bardzo jesteśmy zadowoleni z wyników. Teraz kolej na córkę. Pozdrawiam serdecznie, Barbara
Wyniki egzaminu gimnazjalnego Mateusza: Język polski 94%, Nauki humanistyczne 81%, Matematyka 90%, Nauki przyrodnicze 96%, Język angielski – nie pisał, laureat OJAG. Mateusz został zakwalifikowany do klasy IB. Kurs u Państwa na pewno pozwolił Mateuszowi uporządkować wiedzę i naprawdę lubił zajęcia u Państwa 😀. Pozdrawiam serdecznie i wakacyjnie, Jolanta
Dzień dobry, chciałabym serdecznie podziękować za Państwa wsparcie i pomoc w przygotowaniu Julii do egzaminów wstępnych do liceów z programem IB oraz do testów gimnazjalnych. Miło mi poinformować, że Julia dostała się do szkoły swojego pierwszego wyboru – I SLO IB Raszyńska do klasy Pre-IB 😊. Dostała się też ze znakomitym wynikiem do Liceum Primus, ale oczywiście wybrałyśmy Liceum z IB. W przyszłym roku czeka mnie pomoc w przygotowaniu się do egzaminów ósmoklasisty oraz wstępnych do liceów dla mojej młodszej córki – Zuzi. Mam nadzieję, że od października uruchomicie Państwo kursy powtórkowe, jak i te wspierające dzieci w przygotowaniach do egzaminów do klas IB. Już teraz chciałabym zadeklarować nasz udział takich kursach. Pozdrawiam serdecznie!
Michał w TIMie uczestniczył w polskim i angielskim. Ocenia, że te zajęcia bardzo dużo mu dały. Sam fakt, że uczył się z innymi nauczycielami pomógł mu spojrzeć (zwłaszcza z polskiego) zupełnie inaczej np. na wypracowania. Polski to jego słabsza strona, więc wynik 86% uznaję za znakomity:) i przypisuję efekt zajęciom w TIMie. Angielski – miał szanse poćwiczyć pisanie testów i krótkich tekstów, zapamiętywanie słówek itp. Bardzo dziękuję za ostatni rok i doedukowanie Michała. Na pewno zajęcia pomogły mu w osiągnięciu sukcesu i dostaniu się do wymarzonej szkoły. Pozdrawiam serdecznie, Magda B.
Maja jest bardzo zadowolona i z wyników egzaminów i z rekrutacji. Egzaminy zdała tak: język polski 80%, matematyka 57%, język obcy 95% i dostała się do swojej szkoły i klasy pierwszego wyboru – do klasy biologiczno-psychologiczno-medycznej. Bardzo dziękujemy za pomoc, na pewno kursy bardzo Mai pomogły w uzyskaniu takich wyników (zwłaszcza z matematyki). Za 2 lata syna też zapiszemy do Państwa 🙂 Pozdrawiam serdecznie, Agata B.
Gorące podziękowania za przygotowanie syna do egzaminów z języka polskiego i angielskiego! Profesjonalne podejście, merytoryczne zajęcia, cenne wskazówki i uwagi;) świetne ćwiczenia z technik „uczenia”.! Arek dostał z polskiego (a jest dyslektykiem) 88%, z angielskiego 92%! Widziałam dużą zmianę przy każdym kolejnym teście;) Pozdrawiam, Aldona S.
Janek dostał się do Władysława IV, profil: mat-hist-wos. Wyniki egzaminu ósmoklasisty to: 100% matematyka, 100% angielski oraz 96% j.polski. Uczęszczał w pierwszym semestrze na matematykę i j.polski. Przed egzaminem był na kilku korepetycjach indywidualnych. Najwięcej dały mu zajęcia z WOS – został finalistą konkursu przedmiotowego. Pozdrawiam, K.
Paweł zakwalifikował się do Technikum Lotniczego im. Bohaterów Narwiku. Niestety, nie dostał się do Technikum Mechatronicznego na Wiśniowej, które było jego pierwszym wyborem. Wyniki egzaminu gimnazjalnego: j. polski 76%, j. angielski podstawowy 98%, matematyka 79%, przyrodnicze 86%, historia i wos 48%. Wszystkie zajęcia, w których uczestniczył Paweł były bardzo pomocne. Liczba sprawdzonych testów była rzeczywiście imponująca. Zajęcia ciekawe i potrzebne, porządkujące wiedzę. Pozdrawiam serdecznie, Agnieszka S.
Przygotowali Państwo świetnie mojego syna Janka do konkursu z WOS. Czy w tym roku będzie grupa przygotowująca się do biologii? Moja córka zastanawia się nad tym przedmiotem. Pozdrawiam, K.M.
Moja córka Agata dostała się do liceum i do klasy na której jej zależało- na liście preferencji druga z 33 wpisanych do systemu (liceum Goethego klasa mat geo z hiszpańskim ). Myślę, ze prowadzone przez Państwa zajęcia w znacznym stopniu przyczyniły się do jej sukcesu. Dziękuje i pozdrawiam, Agnieszka G.
Córka uczęszczała na Państwa zajęcia z języka angielskiego w zakresie rozszerzonym (jeden semestr) i była bardzo zadowolona. Egzamin gimnazjalny napisała z tego zakresu na 98%. Dostała się do Liceum pierwszego wyboru i jest bardzo szczęśliwa J
Jacek uzyskał na egzaminie wynik 87.2%, w tym: 78 historia i wos, 82 przyroda, 90 matematyka, 95 angielski podstawowy. 91 polski. Na pewno udział w kursie pomógł mu uzyskać tak wysokie wyniki. Dziękuję i pozdrawiam, Joanna C.
Dzień dobry, Maria dostała się do Batorego klasy IB 🙂 Dziękujemy za rok nauki!
Córka dostała się do LO im. Narcyzy Żmichowskiej (drugi wybór), do klasy matematyczno-fizycznej. Jest bardzo zadowolona z tego wyniku. Wyniki z egzaminu z jęz. polskiego (chodziła do Państwa na zajęcia przygotowujące do tej części) – 72%, czyli lepiej niż na próbnych i lepiej, niż się spodziewaliśmy. Zosia uważa, że zajęcia i praktyczne wskazówki dotyczące pisania dłuższych wypowiedzi pisemnych (rozprawki itp.) były bardzo przydatne i pomogły jej poprawić wynik na egzaminie. Poza tym udało jej się poprawić ocenę z polskiego na koniec roku na 5. Dziękujemy Państwu za zajęcia i pomoc w przygotowaniu do egzaminu. mama Zosi
Pozytywy: Nauka pożytecznych i przydatnych rzeczy. Miła atmosfera. Rozsądny czas trwania zajęć. Dobrzy nauczyciele.
Wady: Wczesna godzina zajęć.
Panie od matematyki i polskiego bardzo miłe i dużo się nauczyłam. Wiedza przyda się do egzaminu. Znam kilka super sztuczek.
Uważam, że kurs bardzo dobrze przygotował mnie do egzaminu I dużo z niego wyniosłam.
Ten kurs pomógł mi w uczeniu się. Lekcji nie było za dużo, ale wszystko super wyjaśnione.
Zajęcia pomogły mi z języka polskiego. Super wytłumaczona gramatyka i przydatny schemat pisania rozprawki.
Bardzo fajne zajęcia. 10\10. Cały tydzień na nie oczekuje. Nauczyłam się słówek, o których istnieniu nie miałam pojęcia.
Było fajnie. To zmniejszyło moją depresję i nauczyło mnie pisać. A jedynym zastrzeżeniem było to, że zajęcia za szybko się kończyły.