Towarzystwo Inteligentnej Młodzieży, doradztwo edukacyjne, wsparcie w wyborze szkoły oraz kursy online oraz stacjonarne dla uczniów szkół podstawowych i wyższych

Analiza potencjału. Zarezerwuj termin konsultacji u naszych specjalistek

EKSPERT TIM-u:

Agnieszka Dobbek-Szuta

Psycholog, doradca edukacyjno-zawodowy, wykładowca. Nieustannie zafascynowana zdolnościami człowieka i sposobami ich odkrywania od kilkunastu lat wspiera młodzież w planowaniu edukacji i ścieżki kariery. Z dużą otwartością podchodzi do nowych metod pracy, dlatego stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w licznych szkoleniach i konferencjach dla doradców.

Jest certyfikowanym trenerem polskiego narzędzia PERSO.IN® diagnozującego osobowość oraz polskiego narzędzia FRIS® badającego styl myślenia i działania. Chętnie dzieli się też swoim doświadczeniem z innymi prowadząc spotkania rozwojowe, prelekcje i wykłady dla młodych doradców i pedagogów.

Jest  członkinią Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP oraz koordynatorem Sieci Kreatywnych Doradców Zawodowych. W swojej pracy chętnie wykorzystuje m.in. metody wizualne, metaforę oraz narzędzia coachingowe. Jej misją jest inspirowanie i motywowanie innych do osiągania celów osobistych i zawodowych.

EKSPERT TIM-u:

Agata Kowalik-Zydek

Pedagog, doradca edukacyjno-zawodowy, akredytowany tutor, trener, założycielka „Inspiratorni”.

Od  lat prowadzi warsztaty oraz spotkania indywidualne dla młodzieży, studentów, nauczycieli i specjalistów. Swoją wiedzą oraz doświadczeniem zdobytym między innymi w wieloletniej pracy w poradni psychologiczno-pedagogicznej  oraz współpracy z licznymi instytucjami edukacyjnymi wspiera młode osoby w:
· osiąganiu swoich celów,
· podnoszeniu efektywności procesu uczeniu się i działania,
· kierowaniu rozwojem tak, by mogły jak najlepiej wykorzystywać swój potencjał i czerpać satysfakcję z życia zawodowego i osobistego.

Tworzy również  programy edukacyjne, projektuje infografiki oraz autorskie narzędzia pracy. Dbając o jak najwyższą jakość swoich usług nie ustaje w poszukiwaniu  innowacyjnych i skutecznych metod pracy oraz rozwijaniu własnych kompetencji. Jest certyfikowanym trenerem II stopnia metody BrainCore Switzerland, narzędzia BBT Achtnich oraz  narzędzia PERSO.IN®  badającego osobowość. Jest  członkinią Stowarzyszenia Doradców Szkolnych i Zawodowych RP oraz współzałożycielką grupy Kreatywni Doradcy Kariery, która zrzesza specjalistów otwartych na wzajemne uczenie się i wymianę doświadczeń.

Jej największą zawodową misją jest odkrywanie potencjału młodych osób i inspirowanie ich do nieustannego rozwoju.

EKSPERT TIM-u:

Ewa Rostańska-Ciach

Psycholożka, doradczyni kariery, job-coach. Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Od lat wspiera młodzież i studentów w podejmowaniu świadomych decyzji edukacyjnych i zawodowych. W pracy łączy wiedzę psychologiczną z praktycznym podejściem do planowania kariery, pomagając swoim klientom odkrywać ich potencjał.
Doświadczenie zdobywała w poradni psychologiczno-pedagogicznej oraz pracując w wielu warszawskich szkołach ponadpodstawowych, gdzie prowadziła warsztaty i konsultacje dla młodzieży, pomagając im w wyborze dalszej edukacji i w tworzeniu projektu kariery. Wspiera w:
• wyznaczaniu celów edukacyjnych: wyborze odpowiedniej szkoły, profilu oraz kierunku studiów,
• odkrywaniu mocnych stron,
• projektowaniu kariery zgodnej z osobistymi wartościami,
• budowaniu pewności siebie w podejmowaniu decyzji karierowych.
Nieustannie rozwija swoje kompetencje, by jak najlepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów. Od sześciu lat pełni rolę koordynatorki Sieci Kreatywnych Doradców Zawodowych, aktywnie angażując się w wymianę wiedzy i doświadczeń w środowisku doradców.
Jej misją jest inspirowanie innych do świadomego kształtowania swojej przyszłości oraz podejmowania decyzji zgodnych z ich potencjałem i aspiracjami.

Ewa Rostańska-Ciach, Towarzystwo Inteligentnej Młodzieży, analiza portencjału

Opinie o usłudze

Dzień dobry, przeczytałam raport i rzeczywiście bardzo trafnie opisuje zachowania, jakie obserwuję u Michała na co dzień. To z czym najbardziej się mierzymy, choć nie wiem, czy wynika to z jego konstrukcji psychofizycznej, czy bardziej z momentu w jakim jest w życiu i konieczności funkcjonowania w zdalnym trybie nauczania, to zainteresowanie go nauką w samej jej istocie, ale może po prostu Michał musi dorosnąć do pewnych rzeczy.

Bardzo cenne są sugestie odnośnie motywatorów i sposobów pracy z Michałem. To bardzo pomocny materiał. Dziękuję i pozdrawiam.

Mama Michała

Uważam, że była to doskonała inwestycja. Analiza pomogła nam wyeliminować pewne opcje i mocno zawęzić wybór kierunków studiów. Jako matka uzyskałam jasny, spójny i bardzo przekonujący obraz możliwości Karola. Co więcej, niejako przy okazji, zdiagnozowałam siebie, więc skorzystaliśmy podwójnie. Karol jest zadowolony, acz wciąż zestresowany. Poleciłam diagnozę już kilku osobom, wiem, że ktoś spośród nich już umówił się na spotkanie. Pani Magda – zaangażowana, kompetentna, otwarta. Pozdrowienia! R.

Mama Karola

Pani Edyta prosiła o kilka słów na temat analizy potencjału, więc piszę:-)

Jestem bardzo zadowolona, że zdecydowałyśmy się na analizę potencjału. Wybór dalszej ścieżki edukacji jest bardzo trudny i stresujący. Z jednej strony czternastolatek ma  prawo nie wiedzieć czego chce, z drugiej strony jako rodzic bardzo chciałam uniknąć ukierunkowywania dziecka bazując na własnych doświadczeniach i wyobrażeniach.

Raport czarno na białym pokazuje mocne strony dziecka oraz otwiera oczy na możliwości, których w ogóle nie brałyśmy wcześniej pod uwagę.

Analiza jest przekrojowa, a sposób prezentacji bardzo jasny i zrozumiały. Choć wszystko jeszcze przed nami, to na ten moment czuję się dużo spokojniejsza, bo znamy kierunek, jaki powinniśmy obrać  i mamy listę szkół, którym będziemy się bliżej przyglądać w najbliższych dniach.

Mama Kingi

Dzień dobry, konsultację i analizę oceniamy dobrze, raport jest jasny, rzeczowy i trafiony, podobnie widzimy naszego syna, a wynik badania pomógł nam nazwać jego sposób myślenia i predyspozycje.

Ponieważ syn przygotowuje się do wyboru uczelni, a nie ma konkretnych pasji, pomocne byłoby opisowe wskazanie dziedzin, w których jego potencjał ma szanse na dobrą ekspresję, a w jakich kierunkach nie powinien uderzać. Ukłony,

Agnieszka K.